Najczęściej zadawane pytania


Być może znajdziesz tu odpowiedź na swoje pytanie

Czym różni się IKSEL Advertising od innych drukarni ?

IKSEL jest Drukarnią internetową - oznacza to, że produkty dostępne w sklepie można zamówić korzystając ze strony www.iksel.com.pl bądź drogą e-mailową zgodnie z otrzymaną ofertą.


Na stronie głównej należy wybrać interesujący produkt i wysłać zapytanie.

Informacje o etapie zamówienia( terminie realizacji, płatności, i inne ) będą przesyłane na podany przez Państwa adres e-mail.

Kurier dostarczy paczkę.


  • Zamówienia można składać przez cały czas, 24 godziny 7 dni w tygodniu.
  • Gwarantujemy krótkie terminy realizacji.
  • Zapewniamy najwyższą jakość.
  • Drukujemy na nowoczesnych maszynach wyposażonych w systemy kontrolujące.
  • Każda praca drukowana jest w technice offsetowej z wykorzystaniem technologii CTP.
  • Używamy wysokiej jakości papierów do druku.
  • Nowoczesny system informatyczny zapewnia klientom profesjonalną obsługę oraz zawsze aktualne informacje.
  • Gwarantujemy niską cenę: robimy wszystko, aby cena była atrakcyjna.

Czy mogę anulować zlecenie ?

Zamówienie można usunąć tylko przed dokonaniem płatności. Po otrzymaniu płatności produkt zlecany jest niezwłocznie do druku aby przyspieszyć termin realizacji.

Czy mogę zamówić produkt, którego nie ma w asortymencie?

Drukarnia IKSEL Advertising realizuje zamówienia zgodnie z asortymentem podanym na stronie. Zamówienia, których nie ma w asortymencie Drukarni IKSEL Advertising, można realizować poza sklepem przez naszych handlowców. Można tego dokonać uprzednio wysyłając zapytanie ofertowe. Aby przejść do strony kontaktowej, kliknij tutaj

Dlaczego moje zamówienie zostało odrzucone?

Zlecenia w firmie IKSEL Advertising są odrzucane z kliku powodów:

  • niezgodność pliku ze specyfikacją druku Drukarni IKSEL,
  • niezgodność pliku z danym zleceniem np. zlecenie jest na ulotkę A5 a plik to plakat B1 lub zamówienie jest na katalog 16 stron a w pliku jest tylko 14 stron.

Uwaga! Przypominamy, że czas realizacji zlecenia jest liczony od momentu otrzymania akceptacji danego pliku.

W jaki sposób mogę uzyskać informacje na temat wyceny produktów, których nie ma w asortymencie drukarni IKSEL Advertising?

Wszelkie zapytania dotyczące wyceny produktów, należy wysyłać mailowo - przejdź do strony kontaktowej

Jaki jest czas oczekiwania na odpowiedź na zapytanie ofertowe wysłane na e-maill?

Czas odpowiedzi zazwyczaj nie przekracza 1 godziny.

Czy wystarczy tylko zakupić dany produkt w sklepie i czekać na realizację zamówienia?

Nie, po złożeniu zamówienia w drukarnii IKSEL należy opłacić przesłaną fakturę pro-forma i przesłać do nas potwierdzenie przelewu (w celu przyspieszenia procedury) następnie zostaniesz poproszony o przesłanie projektu do druku w celu weryfikacji. Jeśli plik przejdzie weryfikację zostaniesz od razu o tym poinformowany i zamówienie zostanie przekazane do realizacji. O wszystkich etapach zamówienia będziesz informowany mailowo.


Drugą możliwością jest zlecenie projektu naszej drukarni. W tym celu proszę o przesłanie takiego zapytania do obsługi naszego sklepu. Zostaniesz dalej poinstruowany jak postępować. Czas realizacji zamówienia liczony jest od momentu akceptacji projektu przez klienta.